British American Tobacco představuje svou novinku v unikátní 3D forced perspective

Výrobce British American Tobacco patří k nejprogresivnějším inovátorům v oblasti vývoje tzv. nikotinových alternativ.

V říjnu uvedl na trh novou variabilní řadu svého zařízení na zahřívání tabáku s názvem glo™ HYPER X2, kterou doprovází komplexní komunikační kampaní zahrnující vedle tiskových, online a SoMe kanálů také outdoorový formát tzv. 3D digitálního billboardu. Ve spolupráci s agenturou CREATIVE GUERILLA umístila tento unikátní velkoformátový nosič do prostor před pražským nákupním centrem Metropole Zličín.

3D digitální billboard využívající principu “forced perspective” patří v současnosti ve světě k velmi populárním novinkám outdoorové reklamy, v Česku se v tomto velkoformátovém pojetí objevuje ojediněle. Pro jeho instalaci se používá LED stěna, která je zalomena v určitém úhlu, díky čemuž vytváří iluzi 3D prostoru uvnitř billboardu a divákovi se tak zobrazovaný objekt jeví jako trojrozměrný, pohybující se ve volném prostoru.

Instalace glo™ HYPER X2 představuje obří LED stěnu s plochou 80 m2, která je umístěna na 15metrové konstrukci, jejíž stavba zabrala 28 hodin a svou velikostí vytváří nepřehlédnutelnou dominantu v prostorách parkoviště před nákupním centrem Metropole Zličín.

„Novinka glo HYPER X2 patří po technologické i designové stránce k tomu nejlepšímu, co naše společnost na poli vývoje a rozvoje kategorie tzv. potenciálně méně rizikových produktů dosud představila. Ruku v ruce s tím jde i forma, jakou chceme novinku stávajícím i novým uživatelům prezentovat. I proto jsme vsadili na technologicky unikátní 3D digitální billboard, který umožňuje vizualizovat náš produkt se všemi jeho benefity v atraktivní a nepřehlédnutelné formě,“ uvedla Veronika Dinh, manažerka kampaně ze společnosti British American Tobacco Czech Republic.

Za konceptem a realizací instalace stojí Michal Nárovec, Ondřej Hájek, Daniel Čermák, Daniel Anděra, Jakub Hák, Vladimír Salač, Tereza Dvořáková a Roman Werner z agentury CREATIVE GUERILLA.

Přečtěte si také