Privátní značky Kauflandu bodují. V soutěži Volba spotřebitelů ovládly hned dvě kategorie

Volba spotřebitelů, jedna z nejprestižnějších soutěží v oblasti hodnocení novinek, inovovaných výrobků a výrobkových řad, oznámila Nejlepší novinky letošního ročníku. Reprezentativní vzorek české populace hodnotil více než 60 kategorií rychloobrátkového zboží, do kterého patří kosmetika, potraviny či drogistické zboží. V kategorii jogurty a slané pochutiny zabodovaly privátní značky K-Classic a K-Jarmark, které nakoupíte v řetězci Kaufland.

Již 23 let hodnotí průzkum na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů nejlepší novinky na českém trhu. „Do soutěže se hlásí stále více výrobců a distributorů. Konkurence s každým ročníkem roste, o to víc nás těší, že výrobky našich privátních značek letos opět bodovaly,“ hodnotí výsledky soutěže Renata Maierl, tisková mluvčí řetězce Kaufland, který ovládl kategorii jogurtů a slaných pochutin.

V kategorii jogurtů se Nejlepší novinkou staly K-Classic selské jogurty, které zrají v kelímcích, což jim dodává plnou chuť a vláčnou hustou konzistenci. S obsahem tuku od 3,0 % do 3,6 % jsou skvělou volbou, a navíc je řetězec Kaufland nabízí v klasické bílé variantě ale také s jahodovou či borůvkovou příchutí.

Kategorii slaných pochutin vyhrály hospodské brambůrky K-Jarmark, které jsou vyrobené podle tradiční receptury a z českých brambor. Spotřebitele oslovily mimo jiné tím, že jsou mírně solené a mají intenzivní česnekovou příchuť. 

„Zaznamenáváme dlouhodobě rostoucí tendenci v prodejích produktů našich privátních značek. Obě oceněné značky nabízí našim zákazníkům kombinaci vysoké kvality a přijatelné ceny,“ uzavírá Maierl s tím, že řetězec bude nadále pracovat na inovacích a rozšíření výrobků z řad privátních značek.

Přečtěte si také