V pražském Operu se „networkovalo“ a „dealovalo“. Meet&Deal přinesl v Česku dosud nevídaný koncept

Unikátní networkingový event, který okusilo 5. 10. v pražském Operu téměř 150 lidí z řad influencerů, lidí e-commerce, investorů, podnikatelů nebo specialistů z různých oborů. Takto popisuje vůbec první akci svého druhu v České republice její organizátor André Kohout. Co je na tomto konceptu zvláštní?

„Za rok proběhne v Česku a na Slovensku přes 200 eventů zaměřených na e-commerce, marketing a příbuzné obory. Přestože se může zdát, že jsou všechny hlavně o networkingu, není tomu tak. Vzhledem k nabitému programu je networkování v jejich průběhu na výjimky takřka nemožné. Sám jsem jen za první pololetí letošního roku navštívil bezmála 40 akcí. Networking je pro mé podnikání naprosto klíčový, i proto jsem se rozhodl pro vlastní event s naprosto jedinečným konceptem. Postavil jsem to celé na networkingu se zajímavými lidmi v příjemných prostorách pražského Opera za doprovodu skvělého cateringu od našich partnerů a doplnil panelovou diskuzí s hosty,“ říká ke konceptu organizátor André Kohout.

Na jedné straně André Kohout pozval desítky zajímavých hostů z řad influencerů, investorů, specialistů, podnikatelů a lidí z e-commerce. Pozvání přijali například Michael Presse z Skinners, Ondřej Klega z eRockets, Milan Polák z BF Company, Matěj Kapošváry z Shopsys nebo Tomáš Braverman, který před nedávnem opustil Heureku. Na straně druhé si vstupenku mohl zakoupit kdokoliv.

Každý z účastníků si mohl předem vybrat, s kým se chce seznámit. Přímo na místě pak figurovali takzvaní propojovátoři, kteří po celou dobu pomáhali propojovat vybrané účastníky či kohokoliv, pro koho je například networking přílišným vystoupením z komfortní zóny.

Doprovodný program tvořila hodinová panelová diskuze na téma budování komunity. Diskuzi moderoval André Kohout a pozvání přijali hosté Adam Pýcha z Knihy Dobrovský, Eva Čejková z Testuj.to a Radek Hudák z Out of Dark.

Firma Alkohol.cz si přimo pro tento event připravila tři míchané drinky, čepování piva si vzal na starost Ecomail, což je především platforma pro e-mail a omnichannel komunikaci, víno přivezli až z Moravy vinaři z Vinařství Svoboda a o občerstvení se postaralo karlínské bistro Bufáček. Mediálním partnerem eventu byl e-commerce magazín Exec.

„Povedený networking, kde se opravdu konečně networkovalo, a to ve velkém. Panelová diskuze mě tolik nezaujala, zato networking jako takový se povedl. Pití na jedničku, jídlo také, příště možná víc výběru pro lidi, co nejí tolik masa a nemají do čeho kousnout. Díky za akci a těším se na další,“ ohodnotila svou účast Alice Nosáková ze společnosti Simplia.

Bude mít Meet&Deal pokračování? „Cílem eventu se bylo potkat, networkovat a takzvaně získat deal. Proto jsme s mým copywriterem Danielem Klečkou sáhli po tomto názvu a myslím si, že se to povedlo. Event měl samozřejmě i spoustu much, ale s tím jsem musel počítat. Do příště mám co vylepšovat. Jestli bude vol2? O tom jste rozhodli na webu mitdyl.cz. Už máme datum 7. 3. 2024 a bude se to konat opět v Praze,“ dodává na závěr André Kohout.

Přečtěte si také