WPC je skvělá volba pro zkrášlení našich měst

Vyrábíme terasy, ploty a obklady z kvalitního kompozitu a patříme v tom k evropské špičce, říká Tomáš Jursa, generální ředitel WPC – WOODPLASTIC a. s.

Přednímu českému výrobci a dodavateli plno­profilových prken Terafest® se momentálně daří nejen doma, ale výrazně posiluje i na zahraničních trzích.

Jaké nejdůležitější výzvy momentálně stojí před vaší společností?
Aktuálně se věnujeme expanzi do zahraničí. Posilujeme své obchodní týmy, prohlubujeme kooperaci se stávajícími partnery, chystáme kampaně, školíme spolupracovníky. WOODPLASTIC dnes působí v jednatřiceti zemích světa, počínaje těmi evropskými až kupříkladu po Nigérii, Kostariku nebo Hongkong. Jedním z hlavních důvodů úspěchu bez ohledu na kontinent jsou zkušenosti našich kolegů a partnerů, jejich flexibilita a prozákaznický přístup. Tím druhým, neméně důležitým je samozřejmě kvalitní a atraktivní produkt, který dokáže dlouhodobě obstát i v těch nejnáročnějších podmínkách.

Hodláte pokračovat v nabídce stávajících výrobků, nebo připravujete nějaké změny?
Základním pilířem jsou pro nás dlouhodobě terasy a ploty. Tady se nám daří. Od letošního roku se více zaměřujeme i na další sortiment, jako jsou obklady nebo fasádní systémy. První krok, který jsme už učinili, je navázání spolupráce s architektonickými kancelářemi a developery. Rádi bychom dostali kvalitní kompozit do povědomí veřejnosti jako ideální materiál pro rodinné terasy, ale i jako velmi dobré řešení pro nejrůznější projekty v intravilánu měst. V tomto ohledu máme v Česku trochu dluh, v zahraničí se už z WPC běžně staví funkční protihlukové bariéry, obkládají se jím střešní terasy, zkrášlují veřejná prostranství, promenády, nábřeží a městské mobiliáře, včetně dekorací celých bloků bytových domů. Kvalitní WPC může být skvělá volba pro zkrášlení našich měst.

Nehrozí, že kvůli snaze podpořit zahraniční expanzi omezíte svoji nabídku v tuzemsku?
Naopak. Naším cílem je pokračovat v dobře nastavené spolupráci s našimi partnery v České republice, ale i na Slovensku. Právě know-how, které se nám tak osvědčilo doma, teď úspěšně využíváme při své expanzi do dalších zemí. V tuzemsku máme zastoupení doslova v každém kraji. Zákazník tu může osobně navštívit nebo telefonicky kontaktovat některého z našich certifikovaných partnerů, který vždy rád pomůže. Většina našich klientů upřednostňuje řešení na míru, respektive na klíč. Proto také celý proces – od výběru až po předání hotového projektu – probíhá na individuální bázi. Zákazník si tak díky našim zkušenostem a zkušenostem našich certifikovaných partnerů může splnit své sny o dokonalém domovu.

Jak do vaší současné obchodní ofenzivy zapadá nová značka prken Terafest®?
Značku Terafest® pro naše prkna máme registrovanou v celé Evropské unii. Umožňuje nám to odlišit se od řady jiných, ne vždy kvalitních WPC produktů, u nichž zákazník nemusí na první pohled rozlišit kvalitu. To je také důvod, proč mají všechny produkty, jež opouští naši výrobu, svůj rodný list. Ten garantuje nejen kvalitu použitého materiálu, ale i dodržení podmínek výroby stanovených americkou licencí Strandex. Jen tak lze dosáhnout toho, že zákazník ví, co si za své peníze kupuje. V našem případě to jsou reprezentativní, recyklovatelné a mimořádně odolné kompozitní výrobky, které vyžadují minimum údržby. Proto si můžeme dovolit dát na naše produkty záruku až 25 let.

Přečtěte si také