Tesco v reakci na situaci na trhu s potravinami spouští novou kampaň pro Online nákupy

Tesco spustilo novou kampaň „Nenechte se opít…“. Vzhledem k situaci na trhu s potravinami je smyslem kampaně Tesca zaměřit se na ceny u online nákupů formou srovnání cen s konkurenčním Rohlíkem.

Výsledkem srovnávacích nákupů je úspora, kterou Tesco zákazníkům přináší u 37 produktů ze spotřebního koše Českého statistického úřadu, a to až ve výši 13 %. Kampaň Tesca tak reaguje na tvrzení Rohlíku z minulého týdne, že nákupy u něj jsou stejně výhodné jako u jiných supermarketů. Detail srovnávacích nákupů je dostupný na www.itesco.cz/srovnani, webové stránce vytvořené pro detailnější vysvětlení úspory při nakupování s Tesco Online.

Pro srovnávací nákupy Tesco zvolilo nákupní košík 37 produktů základních potravin ze seznamu, s nimiž pracuje také Český statistický úřad pro sledování cenové hladiny a které jsou považovány za reprezentativní vzorek. Srovnávací nákupy byly uskutečněny a doručeny v průběhu měsíce dubna 2022 a prokázaly celkovou úsporu nákupu v Tesco Online v průměrné výši až 13 %.

Reprezentativní spotřební koš Českého statistického úřadu zahrnuje pečivo, trvanlivé potraviny, maso a uzeniny, ovoce a zeleninu, mléčné výrobky včetně mléka, vejce, olej, ale i sladkosti a nápoje. Do srovnávacích nákupů byly zahrnuty pouze položky dostupné na obou konkurenčních e-shopech. Zohledněno bylo také přepočítání zboží na kila, doručovací poplatek, stejný den a adresa doručení.

Tesco Online nákupy navíc zlevnily v rámci hlavního města Prahy doručovací poplatek, který nyní začíná na 49 Kč, v průměru o 30 %. Kromě Tesco Online nákupů mají zákazníci možnost využít službu Klikni + Vyzvedni za poplatek 19 Kč, kdy si zákazník vyzvedne objednaný a připravený nákup sám. Tesco navíc doručuje nákupy nyní i v den objednání, a to ve všech doručovacích oblastech, a zkrátilo rozmezí doručovacích slotů na jednu hodinu. Zákazníci si mohou zvolit také ekologické doručení bez tašek. 

Přečtěte si také