„Kolem magazínu se vytváří komunita osobností z oblasti developmentu, architekturu, designu a umění a SHAPES je všechny propojuje. A to nejen prostřednictvím magazínu, webu a sociálních sítí, ale především při osobních setkáních,“ přiblížila ředitelka projektu SHAPES Michaela Výtisková.
Ta probíhají na těch nejexkluzivnějších místech Například v galeriích, v prostorách developerských projektů nebo v designových showroomech světových značek.
SHAPES zároveň není jen magazín, ale brand, který nejen propojuje zmíněné světy developmentu, architektury, designu a umění, ale na svých stránkách přináší i inspiraci a příběhy ze zahraničí.
„Klademe také velký důraz na řízenou distribuci magazínu. Magazín SHAPES se tak dostane do rukou nejen nejvýznamnějším developerům tuzemské scény, majitelům architektonických kanceláří, bytovým designerům, designovým showroomům, ale i přímo investorům do nemovitostí, galerií, restaurací a hotelů. A také na byznysové eventy, ” dodává Výtisková.
O novou grafickou podobu magazínu se postaralo studio publikum.design, Anežka Hrubá Ciglerová, Richard Wilde a Nikola Wilde.
•