Rozšíření pro Salesforce pomohou s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice zákazníků.

Firmy dnes od svého CRM systému očekávají mnohem více než jen ukládání obchodních informací a jejich analýzy. CRM (Customer Relationship Management) musí fungovat i jako silný marketingový nástroj, který pomů-
že s generováním nových obchodních příležitostí a podpoří akvizici nových zákazníků. Na změněnou situaci reagovala také cloudová CRM platforma Salesforce.

Salesforce Marketing Cloud

Jednou z možností, jak rozšířit Salesforce o další funkce na podporu marketingu, představuje modul Marketing Cloud. Tento rozsáhlý modul slouží především pro automatizaci marketingových kampaní – od sběru kontaktních informací potenciálních zákazníků (na základě návštěv webových stránek, z kontaktních formulářů a dalších zdrojů) přes přípravu a rozesílku e-mailových kampaní až po jejich vyhodnocení. Pořízení modulu Salesforce Marketing Cloud je ale značně nákladné. Po­dle rozsahu funkcí se cena licence pohybuje mezi 1000 a 4000 dolarů měsíčně. Existuje ovšem i dostupnější řešení podpory marketingových kampaní a akvizice zákazníků, integrované se Salesforce.

Nové funkce pro Salesforce

Uživatelé Salesforce, kteří by rádi tuto platformu rozšířili o nové marketingové funkcio­nality, mají možnost pořídit si je jednotlivě, přesně podle své potřeby, formou zakázkového vývoje. Sprinx Consulting, registrovaný partner společnosti Salesforce, má za sebou nejen desítky úspěšných implementací Salesforce, ale současně také pro tuto platformu vyvíjí řadu rozšíření.

Marketingové funkce pro auditory i šlechtice

Dlouholetým klientem Sprinx Consulting je i společnost Mazars, mezinárodní organizace, jež působí v oblasti auditorských, účetních, daňových a poradenských služeb. Společně se Salesforce využívá řada poboček společnosti Mazars po celé Evropě doplněk Sprinx Email Campaigns, určený na realizaci a přesné sledování úspěšnosti e-mailových kampaní, který poskytuje detailní informace o doručitelnosti e-mailů, jejich čtenosti a reakcích adresátů.

České zastoupení Mazars pracuje rovněž s doplňkem Sprinx Leady, který umožňuje identifikaci firemních návštěvníků webových stránek společnosti, zjišťuje zdroje návštěvnosti webu, s pomocí internetové databáze
doplňuje informace o firmách a poskytuje zpětnou vazbu na marketingové kampaně i další obchodní aktivity.

Pro Mazars byla vyvinuta rovněž aplikace Attendee Manager, určená pro správu pozvánek a registrací na semináře a další akce. Attendee Manager při registraci automaticky předvyplňuje kontaktní údaje, přenáší data do Salesforce, sleduje účast na akcích a z nově registrovaných účastníků vytváří leady. V případě placených seminářů odesílá Attendee Manager notifikace pro vystavování faktur.

Jak říká Jaroslav Křivánek, partner společnosti Mazars v ČR: „Získali jsme nástroj, který nám pomáhá v rozvoji byznysu, šetří nám čas a ulehčuje komunikaci mezi jednotlivými odděleními.“

Na míru vyvinuté doplňky Salesforce po­užívá také společnost Lobkowicz Events Management, která spravuje unikátní nemovitosti v majetku šlechtického rodu Lobkowiczů. Sprinx Consulting vytvořil přehledný a uživatelsky přívětivý systém pro organizaci společenských akcí, jež jsou vedeny jako samostatné projekty, u nichž se centrálně spravuje veškerá komunikace a dokumentace. „Pořádání společenských akcí v jedinečných prostorách historických nemovitostí našeho rodu je pro nás prestižní záležitost. Řešení od Sprinx Consulting nám velmi pomohlo usnadnit a zefektivnit naši práci,“ říká William Lobkowicz, potomek slavného českého šlechtického rodu.

Naučíme Salesforce, cokoli je potřeba

Salesforce představuje obrovskou, otevřenou platformou s rozsáhlým ekosystémem, kterou lze prakticky neomezeně rozšiřovat o nové funkce a integrace. Specialisté ze Sprinx Consulting na základě svých bohatých zkušeností analyzují vaše potřeby a navrhnou jejich řešení prostřednictvím existujících nebo na míru vyvinutých rozšíření a modulů.

Jaroslav Luc

Head of Salesforce department
mob: +420 734 688 016
tel: +420 251 014 211
e-mail: jaroslav.luc@sprinx.com
Sprinx Consulting s.r.o.
Údolní 212/1, 147 00 Praha 4
https://consulting.sprinx.com

Přečtěte si také