Co aktuálně připravujete pro Filipa Sajlera?
Aktuálně jde zejména o práci na projektu Cibule, který bude bezpochyby gastrorevolucí na našem trhu. Společnost Mediasharks pod mým vedením řeší strategii komunikace na sociálních sítích i kompletní digitální strategii. Sesterská firma Bread and Butter pak připravuje novou vizuální identitu, jejíž součástí bude i zbrusu nová webová prezentace a velká gastro influencerská komunikace.
Neustále také zkvalitňujete a posilujete svůj tým, že?
Získali jsme do týmu zkušeného grafického designéra Ondřeje Kahánka, který mimo jiné mnoho let pracoval pro Studio Najbrt. Ten se bude podílet na nové vizuální identitě Cibule a dalších kreativních a grafických pracích pro tohoto klienta.
Na čem ještě pracujete?
Je toho mnoho. Ale pokud zůstaneme u společného jmenovatele gastro, pak mě napadá jako první Jacobs Douwe Egberts. Velká nadnárodní společnost, synonymum kávy či čaje. Určitě nemusím představovat. Zde aktuálně řešíme digitální strategie, kreativu i influencer marketing pro značky Pickwick, Tassimo či L’OR. Nedávno jsme také věnovali mnoho sil a nadšení velkému eventu pro McCosmetics v Buddha baru. Pracujeme také na dalších projektech pro Leoše Mareše.
Jaké další agentury spadají do rodiny Mediasharks a Bread and Butter?
Bread and Butter je zastřešující agentura, vedle ní pak komunikační agentura Mediasharks, dále webdesignové studio We(b)design a audiovizuální studio Wizzard.
•