Od 1. ledna 2025 se proto po 10 letech úspěšné distribuční spolupráce rozloučí se společností Kofola ČeskoSlovensko, a. s. Změna obchodního a distribučního modelu se týká jak českého, tak i slovenského trhu. Tímto krokem RAUCH získá užší kontakt se zákazníky a možnost většího zaměření na vlastní značky.
„Jsme přesvědčeni, že přímá distribuce nám umožní být blíže obchodním partnerům i koncovému zákazníkovi a z dlouhodobého hlediska je tou správnou cestou pro úspěšnou prezentaci a rozvoj našich značek v souladu s globální vizí naší společnosti,“ vysvětluje generální ředitel pro Českou republiku a Slovensko Václav Toušek.
Model přímé distribuce dává společnosti RAUCH prostor pro vlastní zajištění dodávek produktů do obchodních řetězců i dalších prodejních kanálů. Obsluha segmentu HORECA bude probíhat ve spolupráci s velkoobchodními partnery.
Společnost RAUCH je výrobcem ovocných šťáv a ledových čajů značek Happy Day, MyTea, Bravo, Rauch Juice Bar, Yippy, Sport Isotonic, Nativa a Carpe Diem a dále nabízí ucelenou řadu produktů pro gastronomii a hotelnictví. Její doménou je prémiová a konzistentní kvalita všech produktů a výroba s ohledem na udržitelnost a využívání obnovitelných zdrojů. Například čerstvé šťávy Rauch Juice Bar využívají láhve vyrobené ze 100% recyklovaného PET materiálu, tzv. rePET.
RAUCH Fruchtsäfte je rakouský rodinný podnik, který vznikl roku 1919. Společnost se zaměřuje na výrobu těch nejkvalitnějších ovocných nápojů z nejlepšího ovoce z celého světa. V současnosti působí ve více než 100 zemích po celém světě. Jedná se tak o jednoho z předních výrobců ovocných šťáv v Evropě.
•