ABB Robotika v Česku spustila aplikaci ABB Infoservice. Uživatelé díky ní uvidí informace o svých robotech na jednom místě. Jedná se o provozní stavy, evidenci servisních zásahů, seznam robotů nebo vhodné příslušenství. Všechny události se monitorují a díky notifikacím má zákazník neustálý přehled. Využít lze chat, přes který dostane uživatel pomoc s odhalením potenciální závady a jejím odstraněním. Následně se může rozhodnout, zda opravu zvládne sám, nebo si vyžádá asistenci servisního oddělení ABB.
„Díky přístupnosti a jednoduchosti aplikace ABB Infoservice budou zákazníci šetřit svůj čas i náklady. Získají totiž dokonalý přehled o všem, co se kolem jejich robota nebo robotů děje, a případnou závadu se tak povede dříve vyřešit,“ komentuje Viktor Červený, Digital Service Manager, ABB Robotics & Discrete Automation, a doplňuje: „Aplikaci zároveň vnímáme jako milník, který dále otevře využití robotů širokému spektru podnikatelů.“
V případě urgentního problému lze přímo v aplikaci potvrdit hotline s non-stop servisní podporou. Stejně snadno může uživatel zobrazit v sekci Roboty přehled svých robotů se všemi informacemi, které potřebuje. A pokud bude chtít poptat nové příslušenství, stačí si jednoduše vybrat z nabídky a poslat nezávaznou poptávku.
Službu ABB Infoservice lze využívat nejen na telefonu, ale i přes webové rozhraní. Ať už ve firmě sleduje stav robotů ředitel, manažer, programátor nebo operátor, novou aplikaci můžou používat všichni. Aplikace je kompatibilní s operačními systémy iOS a Android.
•