Představujeme další klíčové Tváře udržitelnosti v Česku

Projekt [ta] Udržitelnost přináší ve spolupráci s týdeníkem Euro pokračování přehledu výjimečných tváří na poli udržitelnosti. Mezi více než třicítkou nově zařazených jmen jsou zástupci a zástupkyně byznysu, neziskové sféry i státu.

Jediný český přehled expertek a expertů v oblasti udržitelnosti představil doposud 219 jmen. Jejich přehled naleznete zde. Nyní je doplněn o další více než třicítku výjimečných osobností. Zahrnuti jsou odborníci z bankovnictví, maloobchodu, energetických firem, neziskové sféry, dopravy nebo poradenského segmentu. „Jde nejen o zástupce lídrů na trhu z rozličných oborů, ale také o výrazné tváře neziskových organizací nebo akademie. Spolu s nimi představujeme také výjimečné experty z řad státní správy i menších firem, kteří mohou jít v udržitelnosti příkladem,“ říká Jaroslav Kramer z agentury Cover Story, která projekt [ta] Udržitelnost zastřešuje.

Cílem přehledu, který díky doplnění obsahuje již 250 jmen, je kontinuálně mapovat osobnosti, které patří k uznávaným tvářím v oblasti udržitelnosti v Česku, a sdružovat je v rámci neformální komunity. „Společně jsou motorem změn, kterými prochází nejen klíčové firmy, ale také celá česká společnost. Přehled tak může čtenářům sloužit jako doporučení, koho se vyplatí sledovat a jaké aktivity mohou inspirovat,“ doplňuje David Mařík z Cover Story.

V rámci přehledu se organizátoři snaží soustředit na dedikované experty a nejít cíleně jen po mediálně nejviditelnějších osobnostech. Současně se tímto počinem snaží inspirovat a dostávat témata udržitelných expertů do mediálního prostoru. „Díky tomuto přístupu jsme mohli zastřešit již dvakrát vydání magazínu týdeníku Euro s názvem TOP UDRŽITELNÝ BYZNYS, ve kterém se celá řada osobností z našeho přehledu věnuje své vizi udržitelné budoucnosti v Česku,“ říká Jaroslav Kramer.

Projekt [ta] Udržitelnost zastřešuje také obsah úspěšné debaty o vizích i příkladech dobré praxe v udržitelnosti se zástupci byznysu, státní správy i neziskového segmentu v České republice s názvem Euro Business Breakfast. Výstupy z jeho poslední edice budou dostupné jak v týdeníku Euro, tak na blogu projektu [ta] Udržitelnost.

Přečtěte si také