Peugeot 3008: Cestujte bez kompromisů

Užívat si jízdu náročným terénem, a přitom držet emise na uzdě? Bez problémů! Mít vždy k dispozici bezedný a praktický zavazadelník, a současně se pyšnit vozem elegantních a sportovních tvarů? Beze všeho! Peugeot 3008 je dynamické SUV, se kterým se nemusíte uchylovat k žádným kompromisům. Připravte se na zcela nové zážitky z cestování.

Peugeot 3008 je bezpochyby jedním z nejúspěšnějších modelů značky. Už při svém uvedení na trh v roce 2017 získal nejprestižnější titul v automobilovém světě, evropské Auto roku, a to jako první SUV v padesátileté historii ankety. O tři roky později byl omlazen faceliftem, který mu dodal na kráse a přidal pořádnou nálož nových technologií. Dnes je na vrcholu své produktové kariéry, žádanější a atraktivnější než kdykoli předtím. Za jeho úspěchem stojí promyšlená kombinace předností, díky které Peugeot 3008 dokáže splnit všechny vaše požadavky.

Design, který pohladí

Peugeot 3008 byl obdařen designem, který se hned tak neokouká. Citlivě namíchaná kombinace elegance, sportovna a outdooru si vás získá na první pohled. Celek doplňují jemné detaily dodávající vozu punc luxusu, jako jsou například LED denní světla ve tvaru tesáků šelmy, bezrámová čelní maska, lakovaný chránič prahu či lesklé boční mřížky sání. Třešničkou na dortu je designový set Black Pack, kterým si váš vůz doslova vyšperkujete.

Prémiové systémy

Konstruktéři modelu Peugeot 3008 rozhodně nešetřili na jeho asistenčních systémech řízení. Vybavili ho technologiemi, které mu mohou závidět i vozy vyšších segmentů. Disponuje například adaptivním tempomatem Stop & Go. Tento systém spolu s funkcí udržující vozidlo v jízdním pruhu zajišťuje vysoce komfortní a bezpečné poloautonomní řízení. Revoluční je i systém automatického nouzového brzdění poslední generace, který rozpozná chodce a cyklisty, a to ve dne i v noci, v rychlosti 5–140 km/hod. Jeho největším trumfem je však systém nočního vidění, což je v segmentu kompaktních SUV naprosto unikátní. Jedná se o funkci, která umí za pomoci infračervené kamery rozpoznat osoby a zvířata před vozem ve tmě. Funguje na dálku až 250 metrů a infračervené záběry zobrazuje na digitálním přístrojovém panelu v zorném poli řidiče. Tento systém vám poskytne nefalšovaný pohled nočního dravce, a hlavně výrazně zvýší vaši bezpečnost za volantem.

Rozhodující pohodlí

Výrobci vozů vědí, že klíčový moment, který rozhodne o koupi, je usednutí za volant. Jakmile se zákazník pohodlně uvelebí a obklopí ho pocit komfortu, útulnosti a kvality, prodejce tuší, že má vyhráno. Interiér Peugeotu 3008 je toho názornou ukázkou. Okamžitě po usednutí do vozu neomylně poznáte, že každičký detail byl pečlivě promyšlen. Objevíte typické moderní a luxusní uspořádání Peugeot i-Cockpit tvořené vyvýšeným přístrojovým panelem, kompaktním volantem a dotykovým displejem. Digitální přístrojovou desku si můžete nakonfigurovat dle vašeho vkusu a potřeb. Oceníte také desetipalcovou centrální obrazovku, kterou doplňují elegantní klávesy pro přístup k hlavním funkcím, k nimž patří například rádio, klimatizace nebo ovládání telefonu. Celkový pocit pohodlí završuje vícebodová masážní funkce s pěti programy, otvíratelné střešní okno nebo špičkový Hifi systém FOCAL.

Do terénu bez obav

Označení SUV napovídá, že s vozy tohoto segmentu můžete volit i náročnější trasy. Ostatně vypovídají o tom i typické aspekty jako zvýšená světlá výška, ochranné prvky karoserie či velká kola. Pořídíte-li si Peugeot 3008 jako klasickou předokolku, můžete si jízdu usnadnit systémem Advanced Grip Control. Jedná se o optimalizovaný protiprokluzový systém s pěti režimy: Standard, Sníh, Bláto, Písek a ESP Off.  Doplňují ho speciálně uzpůsobené celoroční pneumatiky 18“ Mud & Snow a funkce Hill Assist Descent Control pro jízdu z prudkého či zasněženého svahu.

Nejnáročnějším klientům je určena verze Peugeot 3008 Hybrid4, která nabízí plnohodnotný pohon 4×4. Ten umožňuje kombinace tří motorů, z nichž jeden je benzínový a dva elektrické. Spojí-li své síly, můžete si dopřát výkon až 300 koní. Pokud naopak spalovací motor vyřadíte a necháte pracovat jen elektromotory, ujedete čistě na elektřinu na jedno nabití až 59 kilometrů.

Nemůžete dobíjet? Tankujte

Úskalím plug-in hybridů je nutnost pravidelně vůz dobíjet, ideálně pomocí Wall Boxu, se kterým se baterie dobije za necelé dvě hodiny. Nemáte-li možnost dobíjení, volte raději tradiční spalovací motor. Můžete mít benzínový tříválec PureTech o výkonu 130 koní nebo dieselový čtyřválec BlueHDi stejného výkonu. Volit lze mezi šestistupňovým manuálem a osmistupňovým automatem.

Cena od 725 000 Kč + 5letá záruka + možnost výkupního bonusu

Přečtěte si také