Penny: nový generální partner české fotbalové reprezentace

Řetězec pokračuje v intenzivnější podpoře českého sportu, národní tým bude provázet již na nadcházejícím šampionátu Euro 2024.

Řetězec Penny se stal generálním partnerem české fotbalové reprezentace. Navazuje tak na svou dosavadní spolupráci s Fotbalovou asociací ČR (FAČR), která je založena zejména na podpoře mládežnického, regionálního i seniorského fotbalu nebo oblasti e-gamingu. Reprezentace má díky Penny generálního partnera po čtyřleté odmlce. Partnerská smlouva se týká mužské i ženské fotbalové reprezentace. Penny bude v roli generálního partnera provázet národní tým již na nadcházejícím šampionátu Euro 2024, který se koná od poloviny června do poloviny července v Německu.

EURO BUSINESS CLUB CEO Penny Florian Naegele (vlevo) a předseda FAČR Petr Fousek při slavnostním aktu podpisu smlouvy.

„Národní tým nechyběl ani na jednom z evropských šampionátů a postupem na ten letošní opět dokázal, že si český fotbal drží vysokou kvalitu. Češi dali fotbalovému světu známou českou uličku, všude znají proslulý dloubáček Antonína Panenky nebo lob Karla Poborského. Věřím, že i letos budou fotbalisté bavit všechny Čechy u televizí, rozhlasových přijímačů, ve fanzónách nebo přímo na stadionech v Německu. My se všemi kolegy v Penny jim budeme společně držet palce,“ říká generální ředitel Penny Florian Naegele.

Všestranná podpora

Penny podporuje mládežnický fotbal, zejména v rámci projektu Můj první gól, podílí se i na rozvoji regionálních fotbalových akademií. S fotbalovou asociací spolupracuje i v oblasti e-sportu, který podpořil na nedávném mistrovství ČR a je také partnerem české fotbalové eRepre. Spolupráce se zaměřila i na podporu fotbalu seniorů. „Posunutí na úroveň generálního partnera reprezentace je logickým pokračováním dosavadní velmi široké a úspěšné spolupráce. Jsme rádi, že nám Penny s podporou fotbalu pomáhá v mnoha oblastech a systematicky tak pomáhá v jeho rozvoji,“ uvádí šéf FAČR Petr Fousek.

Penny si od spojení s fotbalovou reprezentací slibuje posílení pozitivního vnímání značky, která se zaměřuje na podporu českého sportu na všech jeho úrovních. „Podporujeme nejen mužskou, ale i ženskou fotbalovou reprezentaci. Máme velkou radost, že zájem o ženský fotbal v Česku poslední dobou roste, a chceme napomoci tento trend ještě prohloubit. Stali jsme se rovněž partnerem fotbalového MOL Cupu, který propojuje fotbal od regionů až po celostátní úroveň,“ říká šéf strategického marketingu Penny Vít Vojtěch. Rozvoj sportování a podpora pohybu je pro Penny jednou ze strategických priorit. Od roku 2021 rozvíjí řetězec aktivity v rámci projektu Hýbeme se hezky česky a od té doby se mu podařilo nejen po finanční, ale i materiální stránce podpořit několik stovek sportovních klubů a týmů po celé zemi. Celkem jim Penny rozdělil finance a poukázky na potraviny ve výši více než 13 milionů korun. Letos se Penny nově stal partnerem populárního seriálu amatérských závodů Běhej lesy. Do osmidílné série se zapojil charitativními Penny běhy, jejichž výtěžek daruje na podporu sdružení Život 90 a financování péče o seniory. Dlouhodobě spolupracuje Penny také se Sokolem a letos je partnerem XVII. všesokolského sletu. Partnerství s FAČR a fotbalovou reprezentací je pokračováním na cestě Penny ke stále intenzivnější podpoře českého sportu. Řetězec zároveň počítá s tím, že ve svých aktivitách a kampaních podpoří sounáležitost svých zákazníků s oblíbeným národním fotbalovým týmem.

„Jako dobrý soused podporujeme dlouhodobě všechno české, což se promítá nejen do naší nabídky v prodejnách, ale i do všech aktivit a oblastí, které pomáháme rozvíjet, sport nevyjímaje. Naši podporu má vesnický fotbal, pomáháme rozvíjet komunitní sokolské sportovní aktivity, síť regionálních běhů v krásné české krajině. Spolupráce s fotbalovou reprezentací je logickým krokem na této naší cestě. Jsme moc rádi, že lidé naše úsilí oceňují, vždyť podle průzkumů je Penny vnímán jako nejvíce český prodejce,“ doplňuje Vít Vojtěch.

Přečtěte si také