Paříž 2024 na Max láme rekordy. Hlásí miliardu streamovaných minut už po druhém olympijském dni

Diváci si mohou letošní olympijské hry vychutnat způsobem, který nemá obdoby. Vděčí za to platformě Max, zdokonalené streamovací platformě Warner Bros. Discovery (WBD), díky které se podařilo transformovat to, jak Evropa sleduje a prožívá olympijské hry. Diváci si tak letošní hry vychutnávají způsobem, který historicky nemá obdoby.

Celkový počet unikátních uživatelů streamovacích platforem WBD sledujících Paříž 2024 již po druhém dni letošních her překonal čísla z posledních Letních olympijských her v Tokiu 2020. Společnosti se zároveň již během zahajovacího víkendu překvapivě podařilo pokořit dosavadní rekord v počtu akvizic maloobchodních předplatitelů za jeden den.

Počet streamovaných minut letošních olympijských her se v součtu na Max a discovery+ již skoro přehoupl přes jednu miliardu, což je cca sedmkrát více než ve stejném momentě minulých her v Tokiu 2020. V absolutních číslech jde o 75 % streamovaných minut zaznamenaných v průběhu celé olympiády před čtyřmi lety. Uživatelé také na Max a discovery+ tráví podstatně více času, zhruba o 63 % více než v průběhu Tokia 2020.

Olympijské hry na streamovacích platformách WBD sleduje pětkrát více uživatelů než před čtyřmi lety. Klíčovým předpokladem dosažení těchto čísel bylo spuštění Max, které vedlo k zásadnímu rozšíření publika, což momentálně odpovídá 80 %. Z hlediska počtu diváků streamovacích platforem byla zatím rekordní sobota 27. června.

„Letní olympijské hry v Paříži 2024 začaly skvěle a díky nedávnému spuštění platformy Max v Evropě se nám daří bořit rekordy co do počtu diváků, tak jejich zapojení. Model, který kombinuje nabídku prémiových filmů a dalšího skriptového obsahu s nejlepšími real-life zábavními formáty a zásadními eventy ze světa mezinárodního sportu, láká stále více lidí, kteří s námi zůstávají po podstatně delší dobu než dříve. Olympiáda ale teprve začala, a tak s napětím očekáváme, jaká čísla přinesou nadcházející dva týdny,“ konstatuje JB Perrette, generální ředitel a prezident pro strategii globálního streamingu a her ve WBD.

„Na Paříž 2024 jsme se intenzivně připravovali několik let, a tak je velmi uspokojující sledovat, jak si evropští diváci pochvalují jak kvalitu naší sportovní produkce, tak uživatelskou zkušenost s novou streamovací platformou. Stačilo pár dní, abychom si udělali obrázek o tom, že spojení prémiového sportu a zábavy prostě funguje. To, zda na tom má největší zásluhu line-up více než stovky moderátorů a expertů, next-gen střešní studio WBD House nebo nové features jako medailová upozornění na Max a discovery+, už nechám na zhodnocení každého diváka,“ doplňuje jej Andrew Georgiou, výkonný ředitel a prezident WBD ve Spojeném království a Irsku a WBD Sports Europe.

Nebývalý nápor zažívají i internetové stránky Eurosportu, které nabízejí volně přístupné olympijské zpravodajství a krátkometrážní video formáty. Počet návštěvníků od začátku her narostl o více než 43 %.

Více diváků oproti Tokiu 2020 přilákalo i lineární vysílání stanic Eurosportu na všech relevantních trzích. Sledovanost je prozatím vyšší o 98 %, což vyvrací negativní trend poklesu celkového počtu televizních diváků zaznamenaného v posledních letech.

Vysílání Letních olympijských her v Paříži 2024 završí závěrečný ceremoniál plánovaný na neděli 11. srpna 2024. Letošní hry jsou první pod hlavičkou WBD, která je prostřednictvím lineárních stanic Eurosportu a platforem Max a discovery+ vysílá na 50 trzích v 19 jazykových mutacích.

Přečtěte si také