Notino překonalo během Black Friday své loňské výsledky. Počet objednávek vzrostl na 3,5 milionu

Notino, největší evropský e-shop s produkty pro krásu a zdraví, zaznamenal letos v rámci Black Friday svůj historický úspěch.

  • 10. prosince 2024

Oproti loňskému roku vzrostl počet objednávek na Notinu za období od 11. listopadu do 1. prosince o 29 %. Zákazníci jich v průběhu slevové akce Black Friday vytvořili více než 3,5 milionu.

Notino letos znovu trhá rekordy v rámci akce Black Friday. Zákazníci na e-shopu a v kamenných prodejnách nakupovali parfémy, pleťovou a tělovou péči, líčení i další produkty se slevou až 30 %. Nejvíce objednávek bylo uskutečněno v pátek 29. listopadu, kdy se jejich počet vyšplhal na 291 512. Za celé období Black Friday pak bylo vytvořeno rekordních 3 508 966 objednávek napříč celou Evropou, v loňském roce to byly 2 miliony objednávek.

Rekordní zájem zákazníků napříč Evropou

Letošní Black Friday přilákal na e-shop Notino i do kamenných prodejen zákazníky ze všech 27 zemí, ve kterých společnost v současné době působí. Největší počet objednávek na Notinu vytvořili zákazníci v Polsku, celkem to bylo 556 620 objednávek. Češi na Notinu objednali za Black Friday přesně 523 154 balíčků.

„Zájem o Black Friday roste ve všech zemích každý rok a ani ten letošní nebyl výjimkou. Zákazníci si vybírali z široké nabídky produktů od světoznámých značek za tu nejlepší cenu. Sledujeme také trend, že čím dál více zákazníků si online nakupování usnadňuje pomocí technologických vychytávek, jako je virtuální zrcadlo nebo Fragrance Finder, přímo v aplikaci Notino, “ uvedl Chief Commercial Officer Notina Bartosz Kliś.

Během letošního Black Friday se na Notinu prodalo průměrně 7 produktů za sekundu.  „V období Black Friday jsme na Notinu denně vyexpedovali kolem 500 tisíc produktů. Za celé období Black Friday to bylo celkem 12 milionů kusů produktů,“ uvedl Chief Marketing Officer Notina Michal Vodák. „I letošní rok je tak pro nás velmi úspěšným rokem, kdy se nám daří růst a udržovat vysokou úroveň zákaznické spokojenosti,” dodává Vodák.

Růst Notina je podpořen také tím, že nedávno obdrželo rekordní provozní úvěr ve výši 9 miliard korun od pěti největších českých bank. Prostřednictvím nově zajištěného financování plánuje pokračovat v rozvoji svých služeb a zlepšování zákaznického zážitku.

Zákaznická zkušenost na prvním místě

Notino zákazníkům nabízí širokou nabídku produktů a díky technologickým vychytávkám jim neustále usnadňuje online nakupování. Velmi oblíbenou inovací v rámci Black Friday byly například Discovery boxy, do kterých si mohou zákazníci vybrat až 5 vzorků pro vyzkoušení předtím, než si objednají produkty v jejich plné velikosti.

Mezi nejprodávanější produkty z kompletní nabídky Notina patřila kosmetická sada od značky Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum Jet Set. Dalším hitem se stala virální řasenka Maybelline Lash Sensational Sky High.

Přečtěte si také