„Na jaře jsem uspořádal Meet&Deal vol2 a s dalším pokračováním eventu jsem nechtěl čekat až na podzim. Napadlo mě mezi to vložit akci, kterou ale nějak odliším. Příchod léta se sám nabídl, že celou akci zabalím do letních vibes. A musím říct, že to fungovalo naprosto skvěle,“ říká André Kohout, organizátor eventů Meet&Deal.
O zábavu bylo postaráno. Kromě řízeného a neřízeného networkingu si návštěvníci užili spoustu doprovodného programu. Řízený networking na Meet&Deal probíhá za pomoci „propojovátorů“, kteří vás propojí s kýmkoliv na akci. „Mně ohromně pomohla propojovatelka Lucie. Moc jí děkuji. Pomohla mi překonat strach a ostych a i díky ní jsem si akci moc užila,“ řekla jedna z návštěvnic Kristýna Kratochvílová, majitelka Dobest s.r.o.
Krátce po startu akce byla na programu panelová diskuze na téma fuckupy v byznyse, kde si moderátor André Kohout přizval celkem tři hosty, Ruslana Skopala, CEO Trenýrkárna, Eriku Eliášovou, CEO Erika Fashion, a Milana Poláka, exCEO ZOOT a investor. Více jak hodinová diskuze přinesla především spoustu praktických tipů, jak se s fuckupy vypořádat a jak se jim případně vyhýbat.
Velký úspěch sklidila networkingová hra 1to1 v kámen-nůžky-papír, ale také fotokoutek od Gala360, osvěžující zmrzlina, drinky od tradičního partnera Alkohol.cz, pivo Proud a výtečný catering včetně grilovačky od Město~Moře. „Chtěl bych moc poděkovat všem našim partnerům, protože bez nich by to rozhodně nešlo, ať už je to Alkohol.cz se svými drinky, Město~Moře s prostory a cateringem, Óčko s doplněním programu nebo RadioHouse a Shoptet, kteří celou akci posvětili a byli u toho s námi,“ dodává André Kohout. O fotografie se postaral Jiří Wasserbauer z FotimeOba, který se specializuje na focení eventů.
Svůj prostor dostala opět tombola s hodnotnými cenami od Husky, MK Lůžkoviny, Ovečkárna, Natural Protein, za5dvanáct nebo byAndré. Podařilo se vybrat 32 374 Kč pro šestiletou Julinku, aby mohla začít chodit. „Přišel za mnou André s tím, že má pro mě nabídku, která se neodmítá. Říkal jsem si, že určitě po mně něco chce, ale pravdou bylo, že mi chtěl jen dát peníze pro mou nadaci. Díky za to,“ říká Jakub Čáslava z Kubova English. Ve 22:00 bylo nutné Město~Moře opustit. Oficiální afterparty pokračovala v Burza#4. „Myslím, že byla škoda, že jsme se ve 22:00 museli přemístit. Akorát to začalo gradovat a networking byl rozjetý naplno. Byl jsem na Meet&Deal poprvé, příště půjdu zas rád. Kontakty proběhly, uvidíme, co z toho bude. Na trochu jiný koncept networkingu si musím zvyknout – tady je to to hlavní a funguje to bez omáčky,“ uzavírá Jakub Fröhlich, Senior Key Account Manager VISIBILITY DIGITAL s.r.o.
•