Člen představenstva pojišťovny zapsal 41 netto bodů a jeho tým zvítězil na Karlštejně před čtveřicí Direct pojišťovny s obchodním ředitelem Jiřím Doubravou a týmem ČPP s generálním ředitelem Pavlem Wiesnerem.
„Máme velkou radost; vítězství nás zaskočilo, protože loni jsme nezahráli nic moc,“ usmíval se s putovním pohárem v rukou Zavadil. Velký putovní pohár prý zkrášlí jeho kancelář. Anebo… „budu maličko servilní a půjčíme ho generálnímu řediteli,“ usmál se. „Věřím, že si za rok zahraje s námi. Turnaj je ve všech směrech na výborné úrovni, líbí se mi, že se lidé vzápětí po hře nerozprchnou, ale zdrží se, popovídají a počkají na vyhlášení. Je to příjemná neformální platforma pro setkání širšího spektra lidí a člověk si tu při setkání s partnery rozšíří obzory. Pro pojišťovnictví, což je vztahový byznys, je to ideální.“
V kategorii partnerů zvítězil Top Hotel Praha s generálním ředitelem Radkem Dohnalem před kvartetem Bridgestone Golf a týmem týdeníku Euro, který je hlavním mediálním partnerem projektu.
Výsledky – pojišťovny: 1. KB Pojišťovna 147 netto bodů (Zdeněk Zavadil, Pavel Sláma, Petr Nemynář, Pavel Žďárský), 2. Direct 139, 3. ČPP 138, 4. Colonnade 135, 5. Generali Česká pojišťovna 133, 6. BNP Paribas Cardif 127, 7. ČSOB Pojišťovna 125, 8. Chubb 125, 9. Uniqa 121, 10. Slavia 116.
Partneři: 1. Top Hotel Praha 131, 2. Bridgestone Golf 128, 3. Euro 128, 4. Big Media 123, 5. Partners 122, 6. Multima II 122
•