Jak začít s online podnikáním a uspět v něm

Vodafone přichází podnikatelům na pomoc jak s Vodafone Digiakademií a kurzy online marketingu zdarma, tak s nabídkou svých služeb na míru.

Časy, kdy si malé a střední společnosti vystačily s podnikáním a nabídkou služeb pouze v off­line světě, jsou již pryč. Podnikání v digitálním světě je dnes pro úspěch, další vývoj a růst firmy doslova nevyhnutelné. Jak ale s online podnikáním začít?

Právě obava udělat první krok může mnohé odrazovat, protože podnikatelé často nevědí, jak se v online prostoru pohybovat, a obávají se, že zprocesovat rozšíření podnikání do digitálního prostředí bude složité. Často je však opak pravdou. Stačí mít po boku spolehlivého obchodního partnera, který nám pomůže se zorientovat.

Aby se mohla firma do online podnikání pustit, je potřeba se nejdříve seznámit s tím, jak to celé vlastně funguje. Informací k tomuto tématu dnes existuje nepřeberně, ale i proto je pak často těžké se v moři rad vyznat a vybrat si to relevantní pro danou společnost. Je daleko příjemnější a praktičtější mít vše k dispozici na jednom místě.

Poradenský portál plný inspirace

Malým a středním firmám, které by chtěly svůj byznys rozšířit do digitálního světa nebo hledají rady, jak i v tomto prostředí uspět, skvěle pomůže poradenský portál od Vodafonu s názvem V-Hub. Díky němu zůstanou vždy v obraze. Podnikatelé mohou čerpat z desítek článků o práci na dálku, o digitálních dovednostech či online bezpečnosti.

Příběhy českých podnikatelů, kteří svůj byznys z offline světa do toho digitálního už rozšířili a uspěli, snadno dohledáte i na webových stránkách www.vodafone.cz/v-hub/. Můžete se vzdělávat v oblasti online marketingu, seznámit se se základy e-commerce a mnoho dalšího. Zorientujete se také v trendech, zjistíte, co pro vaši firmu mohou udělat chytré technologie a jak pracovat s digitální bezpečností. Vodafone archiv článků neustále rozšiřuje a všichni návštěvníci k němu mají přístup zdarma.

Kurzy online marketingu

Komu by samotné články na V-Hubu nestačily a chtěl by proniknout do větší hloubky, může se dále vzdělávat díky online marketingovým kurzům, které portál V–Hub nabízí pod hlavičkou Vodafone Digiakademie. Jde o lekce zaměřené na e-commerce, jež zájemcům pochopitelnou formou nastíní základy online marketingu, online reklamy, nastavení marketingové strategie, používání užitečných marketingových nástrojů nebo efektivní správy sociálních sítí.

Absolventi kurzů se také seznámí s pojmy jako PPC reklama, SEO nebo webová analy­tika a naučí se je používat v praxi. Vodafone
Digiakademie je užitečná platforma plná nových informací, tipů a návodů, které pomohou podnikatelům uspět. Všechny kurzy jsou navíc zdarma pro každého, kdo u Vodafonu využije nebo již využívá služby pro podnikatele nebo firmy.

Nabídka služeb na míru, se kterou ušetří každý

Obory podnikání jsou rozmanité a každá firma či podnikatel potřebuje něco jiného. U Vodafonu si proto s nabídkou na míru Vodafone Flexi
Bu­siness mohou firmy a podnikatelé vybírat z velkého množství služeb a kombinovat si je tak, aby přesně odpovídaly jejich požadavkům.
Navíc díky spojení služeb mohou ušetřit ažn40 procent z nákladů ročně. Existuje také možnost kdykoli po dobu trvání smlouvy využít dotace na zařízení ve výši až pětinásobku měsíční útraty. Nejčastější dotace dosahuje výše 25 tisícnkorun.

Zákazníci Vodafone Flexi Business se mohou zároveň spolehnout na nadstandardní zákaznickou péči v podobě přednostního odbavení na lince.

Vodafone Flexi Business je ideální pro podnikatele, kteří očekávají nejen profesionalitu a možnost ušetřit, ale ocení i spolehlivého partnera, jenž jim pomůže nastartovat byznys v digitálním prostředí – na internetu.

Pokud si chcete zajistit kvalitní služby a nástroje, spolehlivé připojení a nejmodernější chytré technologie, řešení je na dosah. Posuňte i vy svůj byznys kupředu a zamiřte na stránku www.vodafone.cz/podnikatele.

Přečtěte si také