Dokládání firemních výdajů elektronickou cestou se v moderním podnikání stává běžnou praxí. Zaměstnancům umožňuje digitálně nahrávat a schvalovat výdaje, jako jsou nákupy v obchodech i na internetu, cestovné či ubytování v průběhu služební cesty. Vyhnou se tak dříve nezbytnému papírovému dokládání účtenek a faktur a jejich následnému ručnímu předávání účetním pro ověření a úhradu. Komerční banka ve spolupráci se společností Direct Fidoo nabízí firmám řešení automatizace zaměstnaneckých výdajů prostřednictvím chytré aplikace. Díky ní je dokládání jednodušší, transparentnější a dokáže zamezit podvodům s vyúčtováním.
Mnoho firem zatěžuje zbytečně složité interní účetnictví. V cestě jim stojí překážky, jako jsou neefektivní distribuce peněz mezi firmou a zaměstnancem a časté využívání hotovosti, nákladné udržování hotovostních pokladen, komplikovaná evidence služebních cest, cestovních příkazů a náhrad nebo pomalé a administrativně náročné vyúčtování mezi zaměstnancem a firmou. Trápí totéž i vaši firmu? Tak neváhejte a vše si zjednodušte, zautomatizujte a převeďte do digitální podoby.
Ve spolupráci se společností Direct Fidoo nabízí Komerční banka řadu nástrojů pro automatizaci celého procesu a průběžné vyúčtování v klidu a odkudkoliv.
Distribuce peněz k zaměstnancům
Firemními prostředky mohou zaměstnanci platit bezhotovostně platebními kartami od Komerční banky nebo předplacenými platebními kartami Fidoo. Ty je možné vystavit jednotlivci i celému firemnímu týmu. Dobíjet se mohou jednorázově nebo pravidelně jakýmikoli finančními částkami, lze na nich nastavit limity či jiná omezení a karta rovněž slouží jako nástroj pro zasílání záloh na mzdy zaměstnancům.
Na řadě je digitalizace
Pryč je doba, kdy se vyúčtování zaměstnaneckých výdajů a náhrad neobešlo bez zdlouhavého papírování. Výhodou mobilní aplikace Fidoo je snadné focení účtenek a jejich okamžité odeslání ke schválení a zaúčtování. A cestovní příkaz? Jeho vytvoření netrvá déle než šest minut a samotné vyúčtování dokonce jen polovinu času. Všechny výdaje spojené se služební cestou pak lze jednoduše přiřadit.

Foto: Shutterstock
Schvalování na pár kliknutí
Schvalovací procesy si nastavíte, aby vám co nejlépe vyhovovaly a měli jste tu správnou míru kontroly. Schvalovat můžete po jednotlivých zaměstnancích, týmech, po projektech, a to v několika úrovních. Data do navazujících účetních systémů se dají přenášet prostřednictvím aplikačního programového rozhraní (API), dostupných exportů nebo exportů přímo pro daný účetní systém.
Nové funkce
V průběhu letošního léta přibude do aplikace Fidoo kniha jízd. Ta rozšiřuje paletu činností, které lze dělat jednodušeji a digitálně. Klienti budou moci opustit excelové tabulky či papírové knihy jízd, čímž získají více času na svůj byznys. Na přelomu léta a podzimu bude také možné přidat předplacené karty Fidoo do mobilních peněženek Google Pay a Apple Pay, čímž se výrazně zvýší komfort placení všech zaměstnaneckých výdajů.
Víc času na byznys
Mnoho společností zatěžuje především hotovostní pokladna a s ní spojená neustálá potřeba vysoké finanční rezervy. Celý proces navíc mnohdy zdržují opakované výběry z bankomatu a spousta dalších administrativních úkonů. Řada firem proto přešla na online vyúčtování přes inovativní platformu Fidoo. Jejich inspirativní příběhy si můžete přečíst na webu Fidoo v sekci Příběhy klientů.
Chcete ve vaší firmě začít automatizovat? Obraťte se na svého bankovního poradce nebo pošlete svůj kontakt prostřednictvím webových stránek KB.cz.
•