V Devcity dnes pracuje více jak 80 vývojářů a firma působí v Praze, v Brně a od nedávna má zastoupení i v Londýně. Mezi hlavní obchodní činnosti firmy patří dodávky celých expertních týmů do vývoje ke korporátním klientům, zakázkový vývoj softwarů a aplikací a také vývoj v oblasti umělé inteligence.
Vzhledem k expanzi na českém i zahraničním trhu se tým Devcity od srpna rozšířil o oblast marketingu, který bude mít dva základní cíle – tvořit dlouhodobou komunikaci značky a digitální platformu komunikace s klienty. Strategie celého marketingu bude postavena na reálných potřebách stávajících a nových klientů.
Oblast digitálního marketingu v pozici Chief marketing officer (CMO) nově vede Vilém Terich a oblast strategie v pozici Chief strategy officer (CSO) povede Vojtěch Hlaváček.
Vilém Terich je marketingový profesionál a trendsetter s dlouholetou zkušeností na trhu, především v sektoru B2B a E-commerce. Specializuje se na inovace v oblasti digitálního marketingu, kde se stal uznávaným odborníkem. Vilém Terich je průkopníkem v oblasti employee brandingu a digital recruitmentu, který představil českému trhu v roce 2019. Můžete ho také znát jako konzultanta pro sociální síť LinkedIn a speakera z oborových konferencí.
„Stojíme na počátku komunikace ambiciózního brandu, který má obrovský potenciál, a naším hlavním úkolem bude ho posunout vpřed do povědomí cílové skupiny, ale i širší veřejnosti. Sázíme na využití nejnovějších technologií s přidanou hodnotou vlastního AI produktu a automatizací procesů. Jsme ve fázi, kdy chceme ukazovat našim klientům nové a flexibilní možnosti v oblasti moderních technologií a vývoje softwaru pro jejich individuální potřeby. Nejdeme dělat osvětu, ale funkční službu a ekosystém, který na trhu není stereotypem,“ říká Vilém Terich.
Strategický marketing se zaměřením na nové oblasti klientů má za úkol vybudovat Vojtěch Hlaváček, který stál za řadou projektů brand marketingu a pomohl vybudovat značku celé řadě klientů například z oblasti energetiky, developmentu, politiky, muzikálových divadel, oděvního průmyslu a řady dalších. V pozici šéfa marketingu také realizoval šampionát v klasickém lyžování v Liberci nebo byl autorem projektu písečné pláže v centru Prahy.
„Zcela záměrně jsme k sobě postavili dva zkušené marketingové manažery z odlišných světů a dali jim dva vzájemně provázané odlišné cíle,“ dodává Martin Bobek.
„Naším cílem není vést obecnou diskuzi o příležitostech využití digitálních nástrojů. Ukážeme trhu konkrétní příklady a z nich vycházející data a čísla. Úřad, výrobní závod, škola, firma nebo producent seriálů – nikdo z nich si z obecných marketingových vět o možnostech neodnese motivaci pro změnu. Musíte jim tu efektivitu ukázat v jejich konkrétní činnosti, v jejich konkrétním světě a potřebách,“ uzavírá Vojtěch Hlaváček.
•