Destination Porsche: Klient v centru dění

Nové Porsche Centrum Praha, jedno z prvních svého druhu v Evropě, symbolizuje vzestup této ikonické značky v Česku.

Destination Porsche. Nový koncept show­roomu do nové doby. A Praha byla jedním z prvních míst v regionu střední a východní Evropy, kde se nový showroom Porsche uvedl v život. Poznáte ho zejména za tmy, kdy září červenými linkami a charakteristickým logem Porsche a z dálnice D8 ho nepřehlédnete. Uvnitř je dojem ještě intenzivnější.

„V Porsche preferujeme osobní přístup k zákazníkům. To je základ naší práce a úspěchu. U nás je už samotný výběr a realizace prodeje vozu zážitkem. Destination Porsche staví klienta do centra dění. V moderním showroomu dle posledních standardů automobilky Porsche jde ruku v ruce digitalizace, komunikace a inspirace – zákazník si tak lépe a komfortněji může vybrat své vysněné Porsche,“ říká Michal Kubišta, ředitel Porsche Centra Praha.

Legendární sportovní vozy Porsche udávají trendy, jsou technologickou špičkou a zároveň nezapomínají na tradice. Elektromobilita s digitalizací se snoubí s historickými odkazy a podobně to funguje i v Destination Porsche. Prosecký autosalon nezůstane dlouho sám – společnost Porsche Inter Auto CZ plánuje další Porsche Centra v Praze, Plzni a rozšíření v Brně či Ostravě.

Více na: https://porsche.cz//

Přečtěte si také