Destination Porsche. Nový koncept showroomu do nové doby. A Praha byla jedním z prvních míst v regionu střední a východní Evropy, kde se nový showroom Porsche uvedl v život. Poznáte ho zejména za tmy, kdy září červenými linkami a charakteristickým logem Porsche a z dálnice D8 ho nepřehlédnete. Uvnitř je dojem ještě intenzivnější.
„V Porsche preferujeme osobní přístup k zákazníkům. To je základ naší práce a úspěchu. U nás je už samotný výběr a realizace prodeje vozu zážitkem. Destination Porsche staví klienta do centra dění. V moderním showroomu dle posledních standardů automobilky Porsche jde ruku v ruce digitalizace, komunikace a inspirace – zákazník si tak lépe a komfortněji může vybrat své vysněné Porsche,“ říká Michal Kubišta, ředitel Porsche Centra Praha.
Legendární sportovní vozy Porsche udávají trendy, jsou technologickou špičkou a zároveň nezapomínají na tradice. Elektromobilita s digitalizací se snoubí s historickými odkazy a podobně to funguje i v Destination Porsche. Prosecký autosalon nezůstane dlouho sám – společnost Porsche Inter Auto CZ plánuje další Porsche Centra v Praze, Plzni a rozšíření v Brně či Ostravě.
Více na: https://porsche.cz//
•