David Martínek z Mediasharks: od Leoše Mareše přes Falcon až po velké nadnárodní firmy

David Martínek z komunikačních agentur Bread and Butter a Mediasharks přibližuje, čemu se v poslední době se svými týmy věnuje. A do jakých nových segmentů a projektů se aktuálně pouštějí.

Davide, potkali jsme se poprvé již někdy před 17 lety, kdy jsi začínal jako grafik a kreativec.

Ano, čas letí rychle a zdá se, že stále rychleji. Začínal jsem grafikou v jedné komunikační agentuře. Tenkrát se ještě nazývaly reklamní agentury. Poté jsem přestoupil do jiné a stal se ze mě navíc kreativec a následně jsem se přesunul do strategického komunikačního consultingu, kde jsem pracoval zejména pro velké nadnárodní značky.

A pak jsi se rozhodl vydat na vlastní dráhu?

Po čase, stejně jako mnoho kolegů z branže, jsem se chtěl posunout. A roztáhnout křídla. Založil jsem malé reklamní a kreativní studio. Následně vyrostla celkem velká agentura, Mediasharks. A dnes je těch agentur okolo více.

Na čem aktuálně pracujete s týmem?

Je toho hodně. Čím začít… Začnu asi objemově – z tohoto pohledu je největším klientem distribuční společnost Falcon, která patří mezi naše dlouhodobé klienty. Jenom za rok 2022 jsme propagovali přes 50 filmů. Od Zátopka až po Avatar.

Dlouhodobým klientem je také Leoš Mareš. Tomu budujeme brand, staráme se o vizuály, online kanály a marketing. A také řešíme propagaci jeho projektů až s přesahem na sales – jeho projekty a hojně navštěvované show pro celé ČR myslím ukazují hodně.

V poslední době nás baví práce například pro velkofilm Jan Žižka, společnost Stopka, neurorehabilitační kliniku Axon, Batist Medical či nadační fond Regi Base.

Hodně pracujete i pro segment FMCG firem či Horeka, že?

Ano, máme za sebou desítky prací pro různé restaurace a restaurační sítě. Loni jsme rozjeli naplno spolupráci s firmami a projekty Filipa Sajlera, kterou letos ještě prohlubujeme. Jedná se o práci pro Perfect Canteen, nyní nejvíce pro projekt Cibule, který bude bezpochyby gastrorevolucí na našem trhu.

Dalším klientem je pak Jacobs Douwe Egberts CZ, kde postupně řešíme služby týkající se poradenství, online marketingu či sociálních sítí. Jedná se například o práci pro značky Pickwick, Tassimo či L’OR.

Jaké další agentury spadají do rodiny Mediasharks a Bread and Butter?

Bread and Butter je zastřešující agentura, vedle ní pak komunikační agentura Mediasharks, dále webdesignové studio We(b)design a audiovizuální studio Wizzard.

Věnujete se v poslední době také influencerům, že?

Ano. Je to logické vyústění. Spolupráce s influencery dává stále větší smysl. Aktuálně máme v porfoliu okolo 100 influencerů a stále tento počet rozšiřujeme.

Rozhovor vedl Michal Hoblík z ASPEN.PR

Přečtěte si také