„Služby pro naše zákazníky neustále vylepšujeme a rozvíjíme tak, aby co nejlépe vyhovovaly jejich měnícím se potřebám a přáním. Chceme, aby pro ně byly nákupy u nás co nejpohodlnější a usnadňovaly jim každodenní životy. Našim dlouhodobým cílem je nabízet zákazníkům kvalitní a cenově dostupné produkty. Pokud to jde, tak se jim snažíme pomoci maximálně ušetřit. Navíc zaznamenáváme rostoucí zájem o Tesco Online nákupy. Proto mohou zákazníci nově poukázky a kupony Clubcard, které získají za své nákupy, využít i na Tesco Online nákupy,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro Českou republiku.
S online nakupováním má Tesco velmi bohaté a mnoholeté zkušenosti, jako první maloobchodní řetězec v České republice spustil nakupování přes internet již v roce 2012. Mezi hlavní výhody služby Tesco Online nákupy patří široká nabídka potravinářského i nepotravinářského zboží s důrazem na produkty sezonní nabídky, a to navíc za stejné ceny jako v kamenných obchodech. V případě zájmu je možné nákup doručit v den objednání. Zákazníci si mohou vybrat ze dvou způsobů dopravy, buď jim Tesco doveze objednávku přímo k nim domů, nebo si ji mohu vyzvednout v prodejně. Nákupy objednané na Tesco Online rozváží firma zákazníkům denně od 8:00 do 22:00 hod.
•