Grupa Maspex, která také vlastní značky jako Żubrówka, Relax, Tiger energy drink, Dr Witt či Kubík, dokončila tímto krokem akvizici společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka, a.s. od jejího současného vlastníka – Pernod Ricard Group. Tato akvizice je pro skupinu Maspex celkově jedenadvacátou a druhou na českém trhu. Tržby společnosti Maspex v roce 2023 dosáhly 15 miliard PLN.
Součástí akvizice je spolu se značkou Becherovka i výrobní závod a sklad v Karlových Varech. Tato akvizice rozšiřuje nejen portfolio společnosti Maspex o unikátní produkt, ale zároveň také dokazuje posílení pozice na trhu s alkoholickými nápoji, na kterém společnost působí od roku 2022.
„Rádi bychom naše zákazníky ujistili, že převzetí značky Becherovka proběhlo s plným respektem k její bohaté tradici a dědictví. Zavázali jsme se nadále rozvíjet značku a zajistit, aby si zachovala svůj jedinečný charakter a recepturu, která se těší neutuchajícímu uznání. V současnosti je naší hlavní prioritou integrace a udržení prodeje prostřednictvím efektivního začlenění Becherovky do naší nabídky. Do značky budeme nepochybně i nadále investovat, a to prostřednictvím vývoje nových produktů a marketingových aktivit. Becherovka je regionální značka a my chceme nadále pokračovat v její podpoře i v jejím rodném městě, v Karlových Varech. Výrobek bude distribuován skrze pobočky v celé Grupe Maspex a plánujeme jej rozšířit i na nové exportní trhy, díky čemuž poskytneme ještě většímu počtu spotřebitelů možnost vychutnat si jedinečnou chuť výrobků této značky,“ dodává Wioleta Maria Czaja, generální ředitelka poboček Česká republika a Slovensko.
Becherovka je v současné době značkou číslo dvě mezi bylinnými likéry v České republice a na Slovensku a jako silná a ceněná značka dokonale zapadá do strategie skupiny Maspex, jejímž cílem je poskytovat spotřebitelům výrobky té nejvyšší kvality.
•